Plačevanje

Načini plačila
Ne glede na izbiro načina plačila, poskrbite in preverite, da so vaši podatki pravilni, da bo nakup in koriščenje kuponov potekalo varno in brez zapletov. Spletna stran Prihranite.si uporablja dva načina plačila: plačilo po položnici UPN (univerzalni plačilni nalog) ali s kreditno kartico:

A) KREDITNA KARTICA
(Activa, Mastercard, Diners, American Express, Visa In Visa Electron) Pri koraku plačila izberete Plačilo s kartico. Vnesete zahtevane podatke nato boste po elektronski pošti in v vaš uporabniški račun prejeli plačan kupon, katerega lahko pri ponudniku storitev unovčite takoj po uspešno izvedeni transakciji. Plačilo lahko uspešno opravite le z navedenimi plačilnimi karticami, ki so namenjena plačevanju preko spleta.

B) PLAČILNI NALOG (UPN)
Pri koraku plačila izberite možnost Plačilo po plačilnem nalogu UPN. Vnesite zahtevane podatke in po elektronski pošti vam bomo poslali podatke za plačilo. Plačilo lahko izvedete tudi z vašim spletnim bančništvom ( Klik NLB, Abanet, SKB net, ...), plačilni nalog si lahko tudi natisnete in ga plačate na banki ali pošti. Kupon bo aktiviran po prejetju plačila, kar pomeni en delovni dan po plačilu, če je plačilo opravljeno preko elektronske banke do 15. ure, ali dva delovna dneva, če je plačilo opravljeno preko Pošte Slovenije.

C) MOŽNOST NAKUPA NA OBROKE
V spletni trgovini Prihranite.si lahko na obroke kupujete imetniki kreditnih kartica Diners in American Express. Če še niste imetnik omenjenih kartic in bi želeli nakupovati na obroke potem jih lahko naročite tukaj:


Efektivna obrestna mera (EOM) 0% Obrestna mera 0% Stroški odobritve 0% Stroški zavarovanja 0% Število obrokov od 2 do 24 Maksimalni znesek kredita do limita na kartici
Odgovori na vprašanja http://www.dinersclub.si/Pomoc-in-podpora/Pogosta-vprasanja.html
Erste Card, d. o. o., vam pri nakupu na obroke ne zaračunava nikakršnih obresti. Edini strošek, ki vam ga zaračunamo, je strošek vodenja obrokov po veljavnem ceniku Erste Card, d. o. o. Več informacij na http://www.dinersclub.si.
Plačilo na obroke s karticama DINERS in AMERICAN EXPRESS
V spletni trgovini Prihranite.si lahko na obroke kupujete imetniki kreditnih kartica Diners in American Express.
Diners Club kartica – plačila do 24 obrokov
S kreditno kartico Diners Club lahko opravljate nakupe do 24 obrokov. Nakupi na obroke z vašo kartico Diners Club so prijazni in hitri, ker ne potrebujete dodatne dokumentacije, razen kartice. Poleg tega imate posebni obročni limit, tako da lahko še vedno normalno uporabljate kartico.
Diners omogoča nakupe na obroke tako za fizične kot za pravne osebe.
Pred nakupom na obroke se prepričajte, da imate aktivirano storitev obročnega odplačevanja, ki jo morate aktivirati na Dinersu. Za dodatne informacije o kartici Diners lahko pokličete na številko 01/5617 880 (Diners Club).

Diners kartica NAROČILO

American Express – nakupi do 12 obrokov
S kreditno kartico American Express lahko nakupujete do 12 obrokov. Nakupi na obroke so enostavni, obveznosti pa poravnavate s plačilom računa vsakega 8/18/28. v mesecu. Za dodatne informacije o kartici American Express lahko pokličete na številko (01) 568 03 00 (American Express).

American Express kartica NAROČILO

Katere podatke o kartici moram posredovati?
Izpolniti morate vsa prazna polja: izbrati s katero kartico boste plačali, vpisati številko kartice, datum veljavnosti kartice in trimestno kontrolno številko, ki jo najdete na hrbtni strani poleg podpisa, zatem pa tudi vse podatke o lastniku/uporabniku kartice.
Kako vem, da je nakup uspel?
Nakup preverite v svojem uporabniškem profilu, in sicer v rubriki “Moji kuponi”, kjer boste med razpoložljivimi kuponi našli tudi naročeni kupon. Predstavljamo seveda, da se je vaš kupon že aktiviral.
S katerimi karticami lahko poravnam ponudbo?
Na naših spletnih straneh sprejemamo Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express in Diners kreditne kartice.
Poskušam kupiti kupon, pa se pojavi sporočilo “Plačilo ni uspelo”, kaj naj naredim?
Preverite, ali je vaša kreditna kartica še veljavna, ali je na njej dovolj sredstev za plačilo ponudbe in ali ste izpolnili vsa polja na obrazcu za nakup.

Če je vse omenjeno v redu, se nam oglasite na elektronsko pošto, saj gre verjetno za tehnične probleme pri Activa sistemu.
Ko se poskušam prijaviti, me stalno vrača na vstopno stran?
Priporočamo, da zaprete spletni brskalnik in ga ponovno odprete ali pa uporabite drugega. Če tudi to ni pomagalo, ponovno zaženite računalnik. Če vam še vedno ne uspe, se obrnite na nas preko elektronske pošte.
Kupljenega kupona ne morem natisniti iz svojega profila?
Možno je, da se kupon še ni aktiviral. Kuponi, poravnani preko plačilnega naloga, se aktivirajo naslednji delovni dan po opravljeni bančni transakciji. Če pa ste kupon poravnali s kreditno kartico ali z Moneto, pa se ta aktivira v roku 10 minut, razen v primeru, če je ponudba objavljena prvi dan, se pravi, da je čisto sveža, takrat se vaš kupon aktivira ob 12. uri.
Moja kartica je že obremenjena, ponudba pa še ni zaključena?
Tudi v času trajanja ponudbe z vaše kartice odvzamemo sredstva. Če ponudba ne doseže potrebnega števila uporabnikov, rezervirana sredstva vrnemo na vaš transakcijski račun, vi nam morate le poslati podatke (ime, priimek, naslov in številko transakcijskega računa). Vašo kartico dejansko obremenimo nekaj minut po opravljenem nakupu, vi pa se aktiviranih kuponov veselite še isti dan.
Kako opravim nakup s plačilnim nalogom?
Na izbrani sanjski ponudbi kliknite velik gumb “Kupi kupon”, kot način plačila izberite plačilni nalog in potrdite nakup. V tem trenutku je vaš kupon rezerviran in po elektronski pošti boste prejeli vse potrebne podatke za izvršitev plačila s plačilnim nalogom. Do objekta vaših želja vas zdaj loči le še čisto majcen korak. Plačilo plačilnega naloga. To lahko opravite preko elektronske banke, na bančnem okencu v vaši najljubši banki ali na najbližji pošti.
Kaj naj naredim, če ponudba ni uspela, kupon ni aktiviran, jaz pa sem ga vplačal?
V roku 7 dni se nam oglasite na elektronsko pošto in vrnili vam bomo denar na vaš transakcijski račun. Kupona za isto ponudbo žal ne boste mogli več kupiti.
Vplačal sem ponudbo, ki je uspela, kupona pa nisem dobil?
Najprej preverite ali ste točno napisali sklicno številko, to je najpogostejši razlog zakaj vaše plačilo ni zavedeno. V tem primeru nam pošljite mail na elektronsko pošto in v roku 7 dni vam bomo vrnili denar na vaš transakcijski račun.